REPSOL TURBO DIESEL UHPD 10W-40 5L

  • Марка: REPSOL
  • Двигателно масло
  • Синтетично
  • Подходящо за дизелови тежконатоварени двигатели 
  • Подходящо за двигатели на биодизелово гориво
  • Одобрения и спецификации:
    • API CF
    • MB 228.5
    • VOLVO VDS-3
    • ACEA E4 /E7
    • MAN 3277
    • SCANIA LDF-3
    • RENAULT VI RLD-2/RXD
    • CUMMINS CES 20072
    • DAF удължен пробег
    • MTU Type 3
Характеристики +
Вид
двигателно
Технология
синтетично
Тип двигател
дизел, биодизел
Вискозитет
10W-40
Литри
5
Подробно описание +

Висококачествено синтетично масло. Препоръчва се за свръх натоварени дизелови двигатели на превозни
средства, изминаващи дълги разстояния (TIR) и осигурява изключително дълъг интервал на смяна.
Продуктът е специално предназначен за дизелови двигатели със системи за намаляване на вредните
емисии, които отговарят на Euro 5 или предишни стандарти, без филтри за твърди частици (DPF). Маслото
е одобрено за ново поколение двигатели Scania Euro 6.

Свойства:
• Може да се използва, когато превозните средства са на биодизелово гориво, като се следват
препоръките от производителите за интервала на смяна.
• Маслото е изключително устойчиво на окисление, консумира малко енергия и има отлична устойчивост
на механична диструкция, осигурява дълъг интервал на смяна, което се изисква според LDF
спецификациите на Scania.
• Всесезонно масло за работа в широк температурен диапазон и добра течливост при ниски температури.
Позволява по-голяма икономия на гориво в сравнение с маслата с друг вискозитет.
• Гарантира строг контрол върху чистота на двигателя, като превишава изискванията на международните
стандарти и по този начин предотвратява образуването на утайки по буталата и сегментите.
• Тестовете проведени при двигатели с EGR система гарантират перфектен контрол на саждите,
характерен за този тип системи за намаляване на вредните емисии.
• В сравнение с други масла с подобни характеристики контролираното съдържание на сяра и фосфор в
състава му осигурява съвместимост с катализаторите за окисление, както и със съществуващите SCR
и системи от следващото поколение при Euro 6 двигателите.
• Проведените тестове за придобиване на спецификация Scania LDF-3 гарантират издръжливост на
двигателя при тежки условия на работа, при всякакви климатични условия през целия удължен интервал
на смяна.

Одобрения и спецификации:

  • API CF
  • MB 228.5
  • VOLVO VDS-3
  • ACEA E4 /E7
  • MAN 3277
  • SCANIA LDF-3
  • RENAULT VI RLD-2/RXD
  • CUMMINS CES 20072
  • DAF удължен пробег
  • MTU Type 3

Технически спецификации:

  • Плътност при 15 ºC g/mL ASTM D 4052 0.865
  • Вискозитет при 100 ºC cSt ASTM D 445 13.4
  • Вискозитет при 40 ºC cSt ASTM D 445 86
  • Вискозитет при -25 ºC cP ASTM D 5293 7000 max.
  • Вискозитетен индекс - ASTM D 2270 150 min.
  • Пламна температура, открит тигел ºC ASTM D 92 215 min.
  • Температура на течливост ºC ASTM D 97 -36
  • Общо алкално число TBN mg KOH/g ASTM D 2896 16.0
  • Сулфатна пепел тегловни % ASTDM D 874 1.9
  • Стабилност на механична диструкция
  • Bosh инжектор: вискозитет след това при 100оС cSt CEC L-14-93 12.5 min