REPSOL TURBO DIESEL THPD MID SAPS 15W-40 20L

  • Марка: REPSOL
  • Двигателно масло
  • Синтетично
  • Подходящо за дизелови тежконатоварени двигатели 
  • Подходящо за двигатели на биодизелово гориво
  • Одобрения и спецификации:
    • API CJ-4/CI-4/CI-4 Plus/SM
    • Renault RLD-3
    • MACK EO-O Premium Plus
    • ACEA E7/Е9
    • MTU Тип 2.1
    • CUMMINS CES 20081
    • MB 228.31
    • VOLVO VDS-4
    • DETROIT DIESEL 93K218
    • CAT ECF-3, ECF-2, ECF-1-a
Характеристики +
Вид
двигателно
Технология
синтетично
Тип двигател
дизел, биодизел
Вискозитет
15W-40
Литри
20
Подробно описание +

Висококачествено THPD (Top high performance diesel) синтетично моторно масло, разработено да
изпълнява най-строгите изисквания на последно поколение EURO 5 и дизелови двигатели и EPA 2007.
Поради ниското си съдържание на сулфатна пепел, фосфор и сяра (MID SAPS) продуктът предпазва
системите за намаляване на вредните емисии, вградени в повечето съвременни превозни средства.
Специално предназначено е за двигатели, изискващи масла със спецификация по API CJ-4, които
използват гориво с ниско съдържание на сяра.

Свойства:
• Може да се използва, когато превозните средства са на биодизелово гориво, като се следват
препоръките от производителите за интервала на смяна.
• Всесезонно масло с висока термична стабилност, което намалява до минимум вредните емисии
благодарение на това, че е съвместимо със съвременните системи за рециркулация на отработените
газове.
• Превъзхожда изискванията на съвременните Евро 5 двигатели (Volvo, Mercedes Benz, Renault) и EPA
2007 г. (Cummins, Detroit Diesel, Mack, MTU) и покрива нуждите на смесени автомобилни паркове.
• Внимателно проучена формула спомага за намаляване на разхода на масло и отлаганията по
буталата и осигурява по-добър контрол на вискозитета и устойчивост на окисление.
• Може да се използва и за предишно поколение двигатели, според спецификациите на производителя,
като подобрява работата на двигателя в сравнение с традиционните моторни масла за тежкотоварни
дизелови двигатели.
• В зависимост от условията на експлоатация и вида на Евро V двигателя, този продукт може да
осигури удължен интервал на смяна на маслото, при условие че се спазват препоръките на
производителя на двигателя.

Одобрения и спецификации:

  • API CJ-4/CI-4/CI-4 Plus/SM
  • Renault RLD-3
  • MACK EO-O Premium Plus
  • ACEA E7/Е9
  • MTU Тип 2.1
  • CUMMINS CES 20081
  • MB 228.31
  • VOLVO VDS-4
  • DETROIT DIESEL 93K218
  • CAT ECF-3, ECF-2, ECF-1-a

Технически спецификации:

  • Плътност при 15 ºC g/mL ASTM D 4052 0.870
  • Вискозитет при 100 ºC cSt ASTM D 445 14.5
  • Вискозитет при 40 ºC cSt ASTM D 445 108
  • Вискозитет при -20 ºC cP ASTM D 5293 7000 max.
  • Вискозитетен индекс - ASTM D 2270 135
  • Пламна температура, открит тигел ºC ASTM D 92 215 min.
  • Температура на течливост ºC ASTM D 97 -27 max.
  • Общо алкално число TBN mg KOH/g ASTM D 2896 8.5
  • Сулфатна пепел тегловни % ASTDM D 874 0.9
  • Стабилност на механична диструкция
  • Bosh инжектор: вискозитет след това при 100оС cSt CEC L-14-93 12.5 min