Моторно масло, комбиниращо синтетични и висококачествени минерани съставки, подобрено със специални добавки, за да се създаде продукт, подходящ за съвременните бензинови и дизелови двигатели. Синтетичните му съставки осигуряват високо ниво на химическа стабилност и термично окисляване, което заедно с изключително високите технически параметри удължава интервала на смяна на маслото.
Свойства:
- Всесезонно масло на синтетична основа, с висока устойчивост на механична диструкция
- Ниският вискозитет при ниски температури улеснява стартирането и смазването при всякакви температури
- Вискозитетните характеристики, които намаляват триенето, комбинирани с ниската летливост намаляват разхода на гориво
- Висока термична стабилност, благодарение на която запазва качествата си за по-дълъг интервал, отколкото конвенционалните масла
- Съдържа специални присадки за намаляване образуването на пяна при високи обороти на двигателя
- Неговата начална течливост осигурявя правилното функциониране на системите от хидравлични клапанни повдигачи
- Отлични почистващи и диспергиращи свойства, които осигуряват цялостно почистване на частите на двигателя
Одобрения:
- ACEA A3/B3 A3/B4
- API SL/CF
- VW 505.00/501.01/502.00
- MB 229.1
Технически спецификации:
- Вискозитетен клас по SAE 10W40
- Плътност при 150С g/cm3 ASTM D 4052 0.8744
- Вискозитет при 100°C cSt ASTM D 445 14.6
- Вискозитет при 40°C cSt ASTM D 445 96.0
- Вискозитет при -30°C cP ASTM D 5293 7000 max
- Вискозитетен индекс ASTM D 2270 140 min
- Пламна температура открит тигел Кливланд °C ASTM D 92 215 min
- Температура на течливост °C ASTM D 97 -27
- Общо алкално число TBN mg KOH/g ASTM D 2896 8.6
- Стабилност на механична диструкция Bosch инжектор: Вискозитет след теста, 100°C cSt ASTM D 3945 12.5 min
- Загуби от изпарение по Noack , 1 час при 250°C % тегл. DIN 51581 13% max INJECTION 10W40 ELITE